۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

باندهاى درونى رژيم همديگر را مىدرند

باندهاى درونى رژيم همديگر را مىدرند
سگدعواي باندهاي جنايتكار آخوندي

باند خامنهاى بيش از پيش دستخوش شقه و شكاف شده است. نمونههايى در زير آورده شده است:


اميرمحبيان از باند خامنهاى به تشتت در اين باند اذعان كرد و گفت: «چندى است چهرههاى شاخص اصولگرا در دولت و مجلس بدلايلى که در پى واکاوى صحت يا عدم صحت آن نيستيم شرايط ويژه جامعه خويش در داخل و خارج را به فراموشى سپردهاند و هرگاه که فرصتى دست مىدهد بر يکديگر هجوم برده و به بهانههاى عمدتا واهى و حداقل غيرقابل توجيه همديگر را به گمان خويش در نزد مردم رسوا مىسازند و حتى مردمان را عليه هم برمى آشوبند».

وى به مهرههاى باند ولىفقيه هشدار داد و گفت: «شرايط خارجى کشور به گونهاى است که هر گونه اختلاف درونى پيام شادباش براى دشمنان ايران دارد. آنان مسلما با هم خواهند گفت که اختلافات ميان سران ناشى از فشارهاى سياسى و اقتصادى است؛ پس بر فشارها بيفزاييم وعرصه تنگتر سازيم».

آخوند رضا استادى از اعضاى باند مدرسين حوزه قم هشدار داد: «تضعيف جايگاه ولايتفقيه و رهبرى به اصل و اساس نظام خدشه وارد کرده و به مصلحت جامعه نيست».

محمد نبى حبيبى از باند فاشيستى مؤتلفه گفت: «اخلال در روابط بين قوا و فعال کردن شکاف بين مسئولان در دستور کار طراحان نبرد نرم است. مسئولان بايد مراقب اخلال در روابط قوا باشند».

در بحبوحه اين درگيريها، يك تشكل باند ولىفقيه شقه شد.


آخوند ابراهيم بهارى از باند وعاظ ولايى تهران گفت: «اختلافات باعث انشعاب در جامعه وعاظ شده است. آقاى شجونى در اين زمينه نيز انگ حمايت از آقاى مشايى را به بخشى از جامعه وعاظ زدند».

آخوند شجونى درباره اين انشعاب گفت: «اعضاى شوراى مرکزى اين تشکل تصميم به عزل اميرىفر دبير اجرايى گرفتند و در پى اين اقدام، تعدادى جوان طلبه انشعابى به نام جامعه وعاظ ولايى کشور تشکيل دادند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر