۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

افشاگرئيهاي منصور اسانلو

اين فیلم مصاحبه افشاگرانه منصور اسلانلو و شرح شكنجه و ضرب وشتم وي در سال ۱۳۸۴ بعد از حمله عوامل حکومتی به سندیکای کارگران شرکت واحد و دستگيري او ميباشد او ازبهمن 84تا مرداد85 در بند209اوين زنداني بود وماهها درسلول انفرادي بسربرد و مدتها در بند عمومي زندان اوين بود.

در آن تاريخ بیش از 1200 نفر از کارگران شرکت واحد و خانوادههایشان دستگیر و روانه زندان شدند.او با قرار وثیقه 150 میلیون توماني براي مدت چند ماه طعم آزادي را چشيد و بعد از آن تاكنون در اسارت شكنجه گران خامنه اي يزيد ميباشد

اكنون منصور اسانلو رئيس هيأت مديره سنديكاى شركت اتوبوسرانى تهران و حومه در زندان گوهردشت است در تاريخ25فرودين 89رژيم آخوندى او را به دليل وخامت وضعيت جسمى با غل و زنجير به كميسيون پزشكى قانونى يكى از بيمارستانهاى كرج منتقل كرد.
با پابند و دست‌بند که امکان تحرک را از او سلب کرده بود و باعث زخمى شدن مچ پاى وى شده بود، او را وارد کمسيون پزشکى قانونى كردند. پزشکان با ديدن اين صحنه سخت ناراحت و بر آشفته شدند.

زندانى سياسى منصور اسالو ازبيماريهاى متعدد و حاد جسمى رنج مىبرد که از جمله آنها؛ بيمارى حاد قلبى، کمر درد که نياز بهعمل جراحى دارد و ناراحتى چشم مىباشد.

قابل ذكر است كه آب زندان گوهردشت كرج از حدود يك ماه قبل به شدت آلوده است زندانيانى كه به ناچار از اين آب استفاده مىكنند، مبتلا به بيماريهاى گوارشى و بطورخاص اسهال خونى شدهاند.

درحال حاضر 30 درصد از زندانيان مبتلا به بيماريهاى گوارشى مىباشند

بهدارى شكنجهگاه گوهردشت پاسخگوى زندانيان بيمار نيست.

يكي ديگر از جنايتهاي فجيع خامنه اي يزيد قتل مشكوك زندانيان با اعمال اين گونه فشاري جسمي به زندانيان و عدم رسيدگي پزشكي به منظور قتل تدريجي آنهاست

مردم غيور بر عليه خامنه اي جلاد به پاخيزيد

با فرياد زنداني سياسي آزاد بايد گردد

كارگر زنداني آزاد بايد گردد

فرياد حق طلبانه مردم ايران را به گوش جهانيان برسانيد

ماهمه باهم هستيم ضد ولايت هستيم





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر