۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

اطلاعیه بزرگداشت 11 اردیبهشت جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت كرج

اطلاعیه بزرگداشت 11 اردیبهشت روزجهانی كارگر
11 اردیبهشت روز بزرگداشت خیزش كارگری برای احقاق حقوق اولیه كارگران می باشد. آن روز كارگران برای تحقق مطالبات عدالتخواهانه بپاخاستند و شهید دادند . خیزش آن روز آنها نتیجه داد. امروز در كلیه كشورهای توسعه یافته حتی در كشورهای درحال توسعه عدالت و آزادیهای اجتماعی ، حقوق شهرون...دی،كار برای همه، تنظیم اوقات فراغت ، بیمه های اجتماعی بیكاری جزء لاینفك زندگی اجتماعی و حقوق اولیه آنها است.
مبارزات كارگران عدالتخواه و زحمتكش كشور ما برای كسب عدالت و آزادی ، حق انتخاب شغل، تشكیل صنوف، اتحادیه و سندیكاهای كارگری و محدودیت ساعت كاری ،یك وعده كار برای همه كه بتوانند زندگی روزمره خود و خانواده را بچرخانند، سالها است در كشورمان ادامه دارد. تا كنون تنها پاسخی كه رژیم حاكم به این خواسته های بر حق ملت ما داده است ، سركوب بوده است . شاهد آن زندانی شدن منصور اسانلو رئیس سندیكای كارگری شركت واحد است كه در زندان دست از سر او برنداشته و هر روز او را به جایی منتقل می كند.
ازهمه كارگران و سایر اقشار منجمله دانشجویان – فرهنگیان – پرستاران و پرسنل بیمارستانها - دانش آموزان میخواهیم كه با شركت فعال در تظاهرات روز كارگرصدای مظلومیت كارگران را بگوش جهانیان برسانند .
همچنین ما این روز بزرگ را به عموم كارگران ایران , بویژه كارگران شركت واحد واعضا سندیكای كارگری آن به رهبری منصور اسانلو تبریك می گوییم و امیدواریم كه با تلاش پیگیرمردم ایران روزی ما هم به آزادی های سیاسی و اجتماعی دست یابیم .
جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت كرج
27/1/89

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر